Η Konica Minolta και η Graphcom παρουσίασαν σε μία διήμερη εκδήλωση την τεχνολογική καινοτομία JETVARNISH 3DS & IFOILS της MGI, που προσφέρει δυνατότητες φινιρίσματος και τελειοποίησης εντύπων.
Συγκεκριμένα, αρχισυντάκτες και συντάκτες κλαδικών μέσων, δημοσιογράφοι, διευθυντές παραγωγής, τυπογράφοι αλλά και εκπρόσωποι διαφημιστικών εταιριών είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη ξεχωριστή εμπειρία μιας ψηφιακά τελειοποιημένης εκτύπωσης με εφφέ τοπικού UV και χρυσοτυπίας κατόπιν live demonstration αλλά και να θαυμάσουν μια γκαλερί από ιδιαίτερες εκτυπώσεις 3D στον ειδικά διαμορφωμένο εκθεσιακό χώρο Digital Imaging Square της Konica Minolta.
Η εταιρική επικοινωνία εξελίσσεται και διευρύνεται με τις δυνατότητες που προσφέρει το JETVARNISH 3DS & IFOILS. Πλέον, οι επαγγελματίες μπορούν να πραγματοποιούν μικρές και μεγάλες παραγωγές, να πραγματοποιούν δοκιμαστικές προωθητικές ενέργειες αλλά και να εξατομικεύουν την επικοινωνία τους με τη χρήση ανάγλυφου βερνικιού και μεταλλικές υφές του foil σε μεταβλητά δεδομένα (VDP, VDF).
Το JETVARNISH 3DS & IFOILS, προσφέρει πολλαπλές λειτουργίες φινιρίσματος σε ένα και μόνο μηχάνημα: Τοπικό βερνίκι απλό και ανάγλυφο (3D) και χρυσοτυπία επίπεδη ή ανάγλυφη ψηφιακά, μεμονωμένα ή και ταυτόχρονα στην ίδια εργασία.
Για τη λειτουργία της χρυσοτυπίας ακολουθείται μια 100% ψηφιακή διαδικασία, χωρίς κλισέ και τσίγκους, με δυνατότητα εφαρμογής έως δύο διαφορετικών χρωμάτων foil σε ένα πέρασμα, καθώς και foil on foil. Παράλληλα, χάρη στην τεχνολογία AIS Smart Scanner που ενσωματώνει το σύστημα, χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη και ένα εξελιγμένο σύστημα πολλαπλών scanner για να βρίσκει τις σωστές συμπτώσεις σε κάθε φύλλο ξεχωριστά.
Το νέο σύστημα που παρουσίασαν οι δύο εταιρείες σχεδιάστηκε με γνώμονα την βελτίωση και ενίσχυση των παραδοσιακών εκτυπώσεων ώστε αυτές να μετατραπούν σε εργαλεία Marketing και να μην αποτελούν απλώς μέσα πληροφόρησης.
Για παράδειγμα, η ανάγλυφη ύφη που αποκτούν τα έντυπα μπορεί αν επιδράσει θετικά στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών αφού η επίδραση της αφής είναι πολύ σημαντική στη λήψη αποφάσεων αγοράς.
Σύμφωνα με έκθεση των Joann Peck and Suzanne B. Shu με τίτλο: Η επίδραση της αφής στην αντίληψη ιδιοκτησίας (Εκδόσεις Oxford University Press), η υφή ενός προϊόντος συμβάλει θετικά με τους εξής τρόπους:
- H επαφή συνδέει με προσωπικό τρόπο ανθρώπους με αντικείμενα.
- Η εμπειρία επαφής με ένα αντικείμενο μπορεί να επηρεάσει την πειθώ.
- Η συναισθηματική αντίδραση ενός αντικειμένου αυξάνεται όταν η αφή παρέχει αισθητική ανάδραση.
- Η αφή αυξάνει στατιστικά την ΑΝΤΙΛΗΨΗ της ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.
- Όσο πιο υψηλή η αντίληψη της ιδιοκτησίας, τόσο πιο πιθανό είναι να οδηγήσει σε αγορά.
Φυσικά, η προσθήκη τοπικού βερνικιού και χρυσοτυπίας σε ένα έντυπο ή μία συσκευασία δεν είναι κάτι καινούριο, η μεγάλη διαφορά όμως είναι πως πλέον τα δύο αυτά στοιχεία ενός εντύπου μπορούν να είναι μεταβλητά δεδομένα! Μπορούν να υπάρχουν σε εργασίες μικρού τιράζ χωρίς την εκτόξευση του κόστους παραγωγής και μπορούν να δημιουργούνται επιτόπου, μαζί με την ψηφιακή εκτύπωση. Με άλλα λόγια, όλα τα πλεονεκτήματα των ψηφιακών εκτυπώσεων εφαρμόζονται πλέον και στις δυνατότητες τελειοποίησης εντύπων του JetVarnish της MGI.