H Polyprint αποφάσισε πως ήρθε η ώρα να επανασυστηθεί ως εταιρεία στο κοινό της εκτύπωσης και προχώρησε προσφάτως στον επανασχεδιασμό του λογοτύπου της ώστε αυτός να αντανακλά καλύτερα το όραμα και τις δυνατότητες της επιχείρησης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μέσω του rebranding σηματοδοτείται η έναρξη μιας νέας εποχής. «Θέλαμε να μείνουμε πιστοί στο όνομά μας - με μια νότα Ελλάδας.» δήλωσε ο υπεύθυνος δημιουργικού τμήματος Γιώργος Βουλιώτης, και συνεχίζει: «Η Polyprint είναι μια υβριδική λέξη που προέρχεται από το ελληνικό πολύς (poly-) και το αγγλικό -print (εκτυπώνω) και υποδηλώνει την πληθώρα δυνατοτήτων στις λύσεις ψηφιακής εκτύπωσης που μπορούμε να προσφέρουμε σαν εταιρεία. Τα θεμέλια αυτού είναι η επένδυση στην ενίσχυση του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης, το οποίο αυξάνει σημαντικά την ικανότητα σχεδιασμού και ανάπτυξης νέων προηγμένων προϊόντων.
Παρότι το αγαπημένο μας, προηγούμενο λογότυπο, με τη μορφή "πεταλούδας" είχε γίνει αρκετά αναγνωρίσιμο τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη για μια πιο «φρέσκια» εμφάνιση που να αντανακλά καλύτερα το παρόν και το μέλλον του οράματος της εταιρείας μας ήταν πιο επιτακτική από ποτέ.»
Ο νέος λογότυπος σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας μία μινιμαλιστική και «καθαρή» γραμματοσειρά που να αποπνέει τον χαρακτήρα "τεχνολογίας" της εταιρείας. Το δε χρώμα του λογοτύπου, το γαλάζιο, αναφέρεται στη χώρα μας (σημαία, θάλλασα, ουρανός).
Περισσότερα για τον νέο λογότυπο από εδώ.