Η ιδέα είναι απλή, όπως λίγο πολύ σε όλες τις νέες startup επιχειρήσεις:
- Μπορώ να ντύσω το αυτοκίνητό μου με αυτοκόλλητα διαφημίζοντας επιχειρήσεις που θα με πληρώνουν;
- Ναί, με το Wrapify!
Με την νέα αυτή εφαρμογή για κινητά, κάθε κάτοχος αυτοκινήτου μετατρέπεται σε εν δυνάμει..."διαφημιστική πινακίδα" αφού σε κάθε του βόλτα θα μεταφέρει και το μήνυμα του διαφημιζόμενου.
Όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνει ο οδηγός, τόσα περισσότερα χρήματα του δίνει ο διαφημιζόμενος. Μάλιστα ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 τύπους wrapping, από μερικό έως ολικό.
Η νέα αυτή εταιρεία ενός 30χρονου κατάφερε μάλιστα να εξασφαλίσει πρόσφατα επένδυση 3 εκατ. δολαρίων από την Avery Dennison.
Φαίνεται πως και ο κλάδος των Γραφικών Τεχνών σιγά σιγά εισέρχεται σε αυτό που ονομάζουμε συνεργατική οικονομία. Οι διαδικτυακές πλατφόρμες που ταιριάζουν τους προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών με τους καταναλωτές και τις ανάγκες τους, όπως η Uber και η Airbnb βρίσκονται σε άνοδο. Στην ΕΕ η αξία των συνολικών συναλλαγών μέσω αυτών των πλατφορμών συνεργατικής οικονομίας έφτασε τα 28 δισ. το 2015, σχεδόν διπλάσια έσοδα σε σχέση με το 2014.