GRAPHICANEWS

Ειδήσεις

Unpacked: Ένα πείραμα κατά της συσκευασίας

Unpacked: Ένα πείραμα κατά της συσκευασίας

την 7 Ιουνίου, 2019

Σε μια προσπάθεια για τον περιορισμό της ρύπανσης από συσκευασίες μιας χρήσης, η Αγγλική αλυσίδα Super Market Waitrose ανακοίνωσε την έναρξη ενός “πειράματος” κατά το οποίο οι καταναλωτές μπορούν να αγοράζουν βασικά καθημερινά προϊόντα διατροφής, χύμα.

Η κίνηση αυτή της αγγλικής εταιρείας έχει γίνει θερμά αποδεκτή από τον τύπο παγκοσμίως αλλά ήδη σε κάποια ειδικά δημοσιεύματα του κλαδικού τύπου της εκτύπωσης, έχει χτυπήσει ένα καμπανάκι.

Η αλυσίδα Super Market αναφέρει σχετικά με την πρωτοβουλία της: “Στο κατάστημά μας στην οδό Oxford Botley, σε συνεργασία με τους πελάτες μας, εκτελούμε ένα συναρπαστικό νέο πείραμα το οποίο δείχνει να αποδίδει στη μείωση των απορριμμάτων συσκευασίας.
Το πείραμα θα διεξάγεται μέχρι τις 18 Αυγούστου 2019 και έχει δημιουργηθεί ώστε να βρούμε τρόπους οι πελάτες μας να μπορούν να ψωνίζουν διαφορετικά στο μέλλον, μέσω της επαναχρησιμοποίησης και της επαναπλήρωσης (refill).
Έχουμε αφαιρέσει τη συσκευασία από 160 ποικιλίες φρούτων και λαχανικών και προσφέρουμε 48 προϊόντα - από ζυμαρικά και σπόρους μέχρι κατεψυγμένα φρούτα, καφέ, μπίρα, κρασί, και προϊόντα καθαρισμού - σε χύμα μορφή.”

Unpacked

Οι πελάτες μπορούν να φέρνουν τα δικά τους δοχεία από το σπίτι και να ψωνίζουν με αυτά στο κατάστημα της εταιρείας, εάν δεν θέλουν να χρησιμοποιούν τα ειδικά, οικολογικά, κουτιά από χαρτόνι που προσφέρονται σε αντικατάσταση των πλαστικών συσκευασιών. Μάλιστα, τα προϊόντα χωρίς συσκευασία πωλούνται έως και 15% φθηνότερα στον καταναλωτή.

Σύμφωνα με επιτόπου έρευνα του BBC, η ενέργεια έγινε με ενθουσιασμό αποδεκτή από τους καταναλωτές, ιδιαίτερα στις μικρότερες ηλικίες όπου η περιβαλλοντική συνείδηση είναι περισσότερο ανεπτυγμένη.

Υπολογίζεται πως μόνο οι 10 πρώτες αλυσίδες Super Market στην Αγγλία δημιουργούν 810,000 τόνους απορριμμάτων συσκευασίας ετησίως.

Η συγκεκριμένη ενέργεια της εταιρεία εντάσσετε σε μία γενικότερη προσπάθεια μείωσης των πλαστικών συσκευασιών της: “Η κατάργηση των περιττών πλαστικών είναι προτεραιότητα για εμάς - και γνωρίζουμε πως είναι εξίσου σημαντικό για τους πελάτες μας. Τα επόμενα χρόνια θα αφαιρέσουμε τις περιττές συσκευασίες απ’ όπου μπορούμε και θα εισαγάγουμε εναλλακτικά υλικά συσκευασίας ώστε να κάνουμε την ανακύκλωση ευκολότερη για τους πελάτες μας. Ο απώτερος στόχος μας είναι να εξαλείψουμε το περιττό πλαστικό και τα δικά μας προϊόντα να έχουν επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες ή πλήρως ανακυκλώσιμες μέχρι το 2023."