Σε διαδικτυακό σεμινάριο εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορωνοϊού μετατρέπει η Durst την καθιερωμένη της ετήσια συνάντηση των συνεργατών και πελατών της.
Σε αντίθεση με άλλες χρονιές, φέτος, οι ανά τον κόσμο πελάτες της εταιρείας θα έχουν την ευκαιρία στις 24 Ιουνίου να συνδεθούν ζωντανά με τα κεντρικά γραφεία της στην Ιταλία, και να ενημερωθούν από τον υπολογιστή τους για όλες τις νέες εξελίξεις.
“Οι νέες καταστάσεις απαιτούν νέες λύσεις.” δηλώνει η Durst εξηγώντας τους λόγους που την οδήγησαν στον νέο αυτό τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες της και συνεχίζει: “Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο διοργανώνουμε την παραδοσιακή εκδήλωση πελατών Durst "Top of the Mountain" αυτή τη φορά μέσω ζωντανής μετάδοσης, προσφέροντάς σας συμπαγείς πληροφορίες σχετικά με τις εξελίξεις στη Durst."
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το διαδικτυακό σεμινάριο θα επικεντρωθεί κυρίως στη εκτύπωση ευρείας διάστασης, αλλά θα συζητηθούν και θέματα όπως:
• Η Durst στην εποχή του Covid-19.
• Η κατάσταση των πελατών.
• Τα αποτελέσματα της έρευνας LFP.
• Πληροφορίες από επιλεγμένες αγορές όπως Ιταλία, ΗΠΑ και Γερμανία.
• Τεχνολογία Durst Water.
• Εκτύπωση ετικετών.
• Durst Customer Experience Center - online & offline.
• Η κοινή επιχείρηση Koenig & Bauer και Durst
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν στο σεμινάριο από εδώ