Η Fujifilm ανακοίνωσε πως αποσύρει τη συμμετοχή της από τις εκθέσεις drupa & interpack το 2021. Πρόκειται για μία ακόμα μεγάλη εταιρεία του κλάδου που προχωρά σε αυτή τη δυσάρεστη απόφαση, εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.
Η ανακοίνωση της απόφασής της έρχεται λίγες μέρες μετά το deadline που είχε θέσει η διοργανώτρια εταιρεία της drupa στις επιχειρήσεις, με το οποίο τις ζητούσε να επιβεβαιώσουν τη συμμετοχή τους και τα τετραγωνικά που θα χρειαστούν για την παρουσία τους εφόσον αποφασίσουν να συμμετάσχουν ως εκθέτες.
Η ανακοίνωση της Fujifilm αναφέρει μεταξύ άλλων:
“Η FUJIFILM Corporation ανακοινώνει με την παρούσα την απόφασή της για την απόσυρσή της τόσο από τη drupa (20-28 / 4) όσο και από την interpack (25/2 έως 3/3) το 2021 στο εκθεσιακό κέντρο Messe Düsseldorf στη Γερμανία.
Υπό τις παρούσες συνθήκες όπου ο COVID-19 έχει γίνει παγκόσμια επιδημία και η εξάπλωση της λοίμωξης δεν έχει ακόμη τερματιστεί, η Fujifilm έλαβε αυτήν την απόφαση απόσυρσης από τις εκθέσεις ως αποτέλεσμα της απόλυτης προτεραιότητας στη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας όλων επισκεπτών και εργαζομένων της.”
Να θυμίσουμε πως ήδη αρκετές άλλες εταιρείες έχουν αποσύρει τη συμμετοχή τους από την έκθεση drupa, όπως μεταξύ άλλων οι: HEIDELBERG, XEROX, BOBST, KOMORI, MANROLAND. (περισσότερα για το θέμα εδώ)
Από την άλλη, ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες στο εκθεσιακό κέντρο του Düsseldorf η πρώτη μεγάλη έκθεση μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. Πρόκειται για την έκθεση τροχόσπιτων & αυτοκινούμενων CARAVAN SALON η οποία πραγματοποιήθηκε κανονικά, μετά την εξαίρεση που πήρε από το αρμόδιο Γερμανικό Υπουργείο το εκθεσιακό κέντρο για τη διοργάνωση εμπορικών εκθέσεων.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της διοργάνωσης, η έκθεση προσέλκυσε συνολικά 107.000 επισκέπτες (από 270.567 πέρυσι) και τόσο οι εκπρόσωποι της διοργάνωσης όσο και οι ίδιοι οι εκθέτες δήλωσαν απολύτως ικανοποιημένοι από τον αριθμό και την ποιότητα των επισκεπτών δεδομένων των συνθηκών.
Μπορεί η διοργάνωση αυτή να μην έχει καμία σχέση με τον δικό μας κλάδο, ωστόσο, η επιτυχία της αποδεικνύει πως αφενός οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να αναγνωρίζουν τα οφέλη μιας εμπορικής έκθεσης και αφετέρου οι επισκέπτες θεωρούν ακόμη πολύ σημαντική τη σφαιρική γνώση που θα αποκομίσουν από την επίσκεψή τους. Άλλωστε, οι εμπορικές εκθέσεις αποτελούν ένα ασφαλές περιβάλλον στο οποίο τηρούνται όλα τα αυστηρά πρωτόκολλα που ορίζουν οι αρμόδιοι για τη δημόσια υγεία και διοργανώνονται πάντα με γνώμονα την ασφάλεια και την επιμόρφωση των επισκεπτών τους.