Κεντρικό ρόλο στην εικονική παρουσία της Heidelberg στην φετινή virual drupa θα έχει η αυτόνομη παραγωγή εκτύπωσης με ολοκληρωμένες λύσεις end-to-end. Στις παρουσιάσεις που έχει προγραμματίσει η εταιρεία στις 23 Απριλίου, θα περιγραφούν οι ευκαιρίες που εμφανίζονται από τη χρήση Τεχνιτής Νοημοσύνης στο τυπογραφείο.
Ο κατασκευαστικός οίκος Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) παρουσιάζει το χαρτοφυλάκιο λύσεων για αυτόνομη εκτύπωση στην virtual.drupa 2021, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 20 έως τις 23 Απριλίου με διοργανωτή τη Messe Düsseldorf.
Στο Exhibition Space για παράδειγμα η Heidelberg θα παρουσιάσει τις καινοτομίες των προϊόντων της στους τομείς της εμπορικής εκτύπωσης, της ετικέτας και της συσκευασίας. Ένα από τα σημαντικά είναι η βελτιωμένη ιδέα Push to Stop για αυτόνομη εκτύπωση με λύσεις από άκρο σε άκρο, η οποία μεταφέρει το Smart Print Shop σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Η Heidelberg παρουσιάζει την πλήρως αυτοματοποιημένη παραγωγή offset - από την αποδοχή της εργασίας έως και την μετεκτύπωση, συμπεριλαμβανομένης της πλήρως αυτόματης διαχείρισης των εκτυπωτικών πλακών, εκτοξεύοντας την παραγωγικότητα της εμπορικής εκτύπωσης και της εκτύπωσης συσκευασιών στο εξαιρετικά δημοφιλές σχήμα 70x100.
Στις 23 Απριλίου, η Heidelberg θα επιδείξει στους επισκέπτες της Virtual.drupa Conference Area τους τρόπους ώστε τα τυπογραφεία να γίνουν πολύ πιο αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη.
Μεμονωμένες συζητήσεις για διάφορα θέματα μπορούν να οργανωθούν με ειδικούς της Heidelberg στο Networking Plaza. Το Εργαλείο αντιστοίχισης «Matchmaking Tool» της Messe Düsseldorf συμβάλλει στη συγκέντρωση των διαλόγων βάσει των προφίλ, προτιμήσεων και ενδιαφερόντων.
«Παρά το γεγονός ότι η φετινή drupa είναι μια εικονική εκδήλωση, παραμένει ένα σπουδαίο σημείο συνάντησης για τη βιομηχανία του κλάδου μας. Είμαστε εντυπωσιασμένοι με την ιδέα και ανυπομονούμε για πολλές νέες επαφές, να δούμε τόσο νέα όσο και οικεία πρόσωπα», επισημαίνει ο Ludwig Allgoewer, Head of Global Sales & Marketing της Heidelberg.
«Η virtual.drupa είναι μία από τις πολλές εκδηλώσεις πελατών, την φετινή χρονιά. Τον Μάρτιο, ξεκινήσαμε τη σειρά webinar HD4YOU. Τον Ιούνιο, συμμετέχουμε στην εμπορική έκθεση China Print στο Πεκίνο και παράλληλα διοργανώνουμε μια ψηφιακή εκδήλωση στην Ευρώπη. Μετά το καλοκαίρι, θα διοργανώσουμε για ακόμα μια φορά την Εβδομάδα Καινοτομίας “Innovation Week” στο Wiesloch-Walldorf, την οποία ελπίζουμε να μπορούν να παρακολουθήσουν οι πελάτες μας δια ζώσης αυτή τη φορά», προσθέτει.