Η Ηeidelberg περνάει την ψηφιοποίηση των πελατειακών της σχέσεων με την ενσωμάτωση χρήσιμων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στο επόμενο επίπεδο. Το "Heidelberg Plus" είναι η νέα πύλη για το ψηφιακό οικοσύστημα της Heidelberg, στο οποίο οι πελάτες μπορούν να εισέλθουν με μία μόνο σύνδεση και να έχουν πρόσβαση σε όλες τις ψηφιακές εφαρμογές της Heidelberg. Οι μελλοντικές εφαρμογές θα κάνουν χρήση των τεχνολογιών cloud, IoT, Big Data και AI για να προσφέρουν στους πελάτες προστιθέμενη αξία όσον αφορά τη λειτουργία των εταιρειών τους.
Στο πλαίσιο της Εβδομάδας Καινοτομίας 2021, που πραγματοποιήθηκε από τις 13 έως τις 15 Οκτωβρίου με το σύνθημα "Always a Step Ahead", η Heidelberg παρουσίασε το Prinect Print Shop Analytics, την πρώτη εφαρμογή Prinect που βασίζεται στο cloud και προσφέρεται μέσω της πλατφόρμας Heidelberg Plus, η οποία θα είναι διαθέσιμη στους πελάτες κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους. Πρόκειται για ένα εργαλείο που επιτρέπει στους χρήστες να προσδιορίζουν την τρέχουσα απόδοση μιας επιχείρισης εκτυπώσεων με βάση δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και σημαντικούς δείκτες KPI. (σ.σ. KPI ή Key Performance Indicator ή ελληνιστί Βασικός Δείκτης Απόδοσης είναι μια μετρήσιμη τιμή που δείχνει πόσο αποτελεσματικά μια εταιρεία επιτυγχάνει βασικούς επιχειρηματικούς στόχους.)
Οι δείκτες KPI σε πραγματικό χρόνο.
Πολλά τυπογραφεία εξακολουθούν να ελέγχουν τις διαδικασίες τους χρησιμοποιώντας ξεπερασμένα δεδομένα και έχουν μόνο περιορισμένη πρόσβαση στους τρέχοντες δείκτες KPIs τους, γεγονός που καθιστά δύσκολη τη γρήγορη βελτιστοποίηση πολλών διαδικασιών.
Το Prinect Print Shop Analytics προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση που καταγράφει, αξιολογεί και παρακολουθεί τους σημαντικότερους δείκτες KPIs ενός τυπογραφείου σε πραγματικό χρόνο για τη βελτίωση της παραγωγής, προτείνοντας συγκεκριμένες δράσεις με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.
Καθώς η εφαρμογή λειτουργεί σε περιβάλλον cloud, όλα τα δεδομένα είναι προσβάσιμα από το χρήστη από οπουδήποτε, ανεξαρτήτως αν χρησιμοποιεί υπολογιστή, τάμπλετ ή κινητό για την πρόσβασή του στην εφαρμογή.
Επίσης, η εφαρμογή διαθέτει σύστημα ειδοποιήσεων το οποίο προειδοποιεί τον χρήστη για τυχόν προβλήματα στη ροή εργασίας.
"Με την πρώτη εφαρμογή Prinect που είναι διαθέσιμη στο Heidelberg Plus, το ψηφιακό οικοσύστημα της Heidelberg κερδίζει έδαφος και τα οφέλη της ψηφιοποίησης για τους πελάτες γίνονται όλο και πιο εμφανή", λέει ο Ludwig Allgoewer, Global Head of Sales & Marketing της Heidelberg. "Οι έρευνες αγοράς έχουν δείξει ότι οι πελάτες μας επιθυμούν επειγόντως τις λειτουργίες μιας εφαρμογής όπως το Prinect Print Shop Analytics, τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να αυξήσουν γρήγορα και δυναμικά την αποδοτικότητα κατά τη λειτουργία των συστημάτων και ταυτόχρονα να μειώσουν το κόστος".
Η Heidelberg αναπτύσσει το Print Shop Analytics σε συνεργασία με τους πελάτες της
Η Heidelberg αναπτύσσει το Print Shop Analytics σε συνεργασία με τους πελάτες της, προκειμένου η εφαρμογή να είναι έτοιμη όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ενώ παράλληλα προσφέρει τις επιθυμητές πρακτικές λειτουργίες.
Το Print Shop Analytics αναπτύσσεται ως μέρος ενός κοινού έργου μεταξύ της Heidelberg και της Pinguin Druck στο Βερολίνο: «H συνεργασία με την Pinguin Druck έχει πολύ θετική επίδραση στην αξία χρήστη της πρώτης εφαρμογής Prinect που βασίζεται σε cloud», λέει ο Christopher Berti, Head of Software Solutions στη Heidelberg. «Αυτή η προσέγγιση διασφαλίζει ότι οι λειτουργίες που συμπεριλαμβάνονται στην εφαρμογή αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές απαιτήσεις της αγοράς.»
«Το Print Shop Analytics αλλάζει το παιχνίδι στην καθημερινή μας δουλειά», αναφέρει ο Alexander Mende, Managing Director της Pinguin Druck. «Το Print Shop Analytics θα μας ειδοποιήσει αμέσως σε περίπτωση που μία εκτυπωτική μηχανή αποτύχει ή δεν πιάσει τους στόχους της. Αυτές οι ειδοποιήσεις ορίζονται σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις και μπορούμε να δούμε αμέσως τα αναλυτικά δεδομένα. Αυτή η δυνατότητα και οι προτεινόμενοι τρόποι δράσης βοηθούν την επιχείρηση να λάβει τη σωστή απόφαση για την άμεση επίλυση ενός προβλήματος.»
Το Heidelberg Plus υποστηρίζει τη διαχείριση τυπογραφείων και προσφέρει στους πελάτες πρόσθετη αξία.
Με το Heidelberg Plus, η εταιρεία συνδυάζει υπάρχουσες ψηφιακές εφαρμογές με νέες υπηρεσίες για τους πελάτες. Στο μέλλον, οι χρήστες θα χρειάζονται μόνο ένα σημείο πρόσβασης για την πλήρη επισκόπηση όλων των ψηφιακών εργαλείων και υπηρεσιών του χαρτοφυλακίου της Heidelberg. Αυτό θα επιτρέψει τη γρήγορη και εύκολη λήψη πληροφοριών, τις αγορές αναλωσίμων (μέσω του eShop) και την παρακολούθηση της επιχείρησής τους.
Ήδη, πάνω από 1.800 τυπογραφεία χρησιμοποιούν την εφαρμογή Heidelberg Assistant (HDA) και έχουν πρόσβαση στα δεδομένα παραγωγής τους. Για να αποκτήσουν τις σχετικές υπηρεσίες, πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι ή να έχουν αγοράσει συγκεκριμένες υπηρεσίες ως πελάτες με σύμβαση. Αυτό που εντυπωσιάζει ήδη τους χρήστες περισσότερο από οτιδήποτε άλλο είναι η δυνατότητα χρήσης κινητών συσκευών για την παρακολούθηση της λειτουργίας των μηχανών εκτύπωσής τους, την αγορά αναλώσιμων ή τη δημιουργία service ticket. Οι τακτικοί χρήστες της υπηρεσίας HDA κυμαίνονται από μεγάλες επιχειρήσεις, με εγκαταστάσεις που βρίσκονται σε δεκάδες διαφορετικές χώρες, έως ΜΜΕ με μία μόνο έδρα.
«Βασικά στοιχεία του ψηφιακού οικοσυστήματος της Heidelberg, όπως το HDA και το eShop, έχουν ήδη αναπτυχθεί πολύ ενθαρρυντικά», εξηγεί ο Allgoewer. «Με τη συγχώνευση αυτών και άλλων εφαρμογών που προϋπάρχουν, καθώς και με την ενσωμάτωση νέων, θα ενισχύσουμε περαιτέρω τα οφέλη για τους πελάτες μας».
Η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα τη νέα πύλη στο ψηφιακό οικοσύστημα «Heidelberg Plus» στο εύρη κοινό στην εμπορική έκθεση China Print το περασμένο καλοκαίρι.