Η Heidelberg ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2017, στα οποία παρουσιάζεται αύξηση 16% στις εισερχόμενες παραγγελίες σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι, ενώ, οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου είναι πολύ κοντά στις περσινές στα 1,657 εκατομμύρια Ευρώ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, ενώ οι πωλήσεις και η γενικότερη πορεία της Heidelberg κρίνεται ικανοποιητική από άποψη πωλήσεων, τα τελικά νούμερα πρόκειται να εμφανιστούν μειωμένα καθώς επηρεάζονται από φορολογικές αλλαγές στην Αμερική και από τις συναλλαγματικές ισοτιμίες με την Ασία.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον όμως είναι πως, καθώς η εταιρεία συνεχίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της παρουσιάζοντας νέες ψηφιακές λύσεις εκτύπωσης, δείχνει να έχει ιδιαίτερη επιτυχία το συνδρομητικό πρόγραμμά της με το οποίο ο ενδιαφερόμενος πελάτης μπορεί να υπογράψει πολυετές συμβόλαιο για την παροχή μηχανών, service, αναλώσιμων και λογισμικού.
Η επιτυχημένη έναρξη λειτουργίας αυτού του νέου επιχειρηματικού μοντέλου που ξεκίνησε μέσα στο προηγούμενο έτος, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη των στόχων ανάπτυξης που είχε θέσει η εταιρεία και ήδη βλέπει μεγάλη αύξηση στη ζήτηση για τους κλάδους της ψηφιακής συσκευασίας και τις ετικετοποιίας.
Σε παλαιότερη δήλωσή του ο CEO της εταιρείας, κος Rainer Hundsdörfer, είχε δηλώσει σχετικά: "Η διαδικασία μετατροπής της εταιρείας μας σε μια σύγχρονη επιχείρηση ψηφιακών τεχνολογιών προχωράει καλά. Με τη δρομολόγηση νέων συνδρομητικών επιχειρηματικών μοντέλων για τους πελάτες μας και ένα χαρτοφυλάκιο με καινοτόμα προϊόντα, βαδίζουμε σε μια νέα εποχή που προσφέρει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης. Η Heidelberg θα θέσει νέα standards όσον αφορά τις τεχνολογίες του μέλλοντος, την ψηφιοποίηση και την αποδοτικότητα. Η απαραίτητη αλλαγή στην φιλοσοφία μας μόλις ξεκίνησε."