Με τις αυξανόμενες απαιτήσεις σε πιστότητα χρωμάτων σε όλο και μεγαλύτερες γεωγραφικές περιοχές και υποστρώματα συσκευασίας, είναι απαραίτητο κάθε εμπλεκόμενος -από τον δημιουργό του εμπορικού σήματος, τον τυπογράφο, έως και τον προμηθευτή συσκευασίας- να συμβάλει στη δημιουργία μιας σταθερής ροής εργασίας για τη σωστή αναπαραγωγή του χρώματος.
Συμβάλλοντας προς αυτήν την κατεύθυνση, ο όμιλος Flint έχει συνάψει μια νέα συνεργασία με την X-Rite, ώστε να προσφέρει μια λύση στο χρώμα η οποία αξιοποιεί το X-Rite eXact και το NetProfiler.
Ο Ray Cheydleur, διευθυντής προϊόντων απεικόνισης της X-Rite, σχολίασε για τη νέα συνεργασία: "Αυτή η συνεργασία θα ωφελήσει την πελατειακή βάση τυπογράφων του ομίλου Flint σε όλο τον κόσμο. Χρησιμοποιώντας το λογισμικό NetProfiler της X-Rite για την επαλήθευση της απόδοσης της συσκευής, μαζί με το βραβευμένο φασματοφωτόμετρο χειρός eXact, εξασφαλίζεται η απόλυτη συμφωνία των μετρούμενων χρωμάτων μεταξύ του ομίλου Flint και του πελατολογίου του. Όταν συνδυάζεται με τη λύση VIVO Color, η τεχνολογία αυτή επιτρέπει στους χρήστες να είναι σίγουροι για την ποιότητα και την επαναληψημότητα χρωμάτων των προϊόντων συσκευασίας που παράγουν."
Η λύση VIVO Color, που παρουσιάστηκε το 2016, είναι μία πλατφόρμα επικοινωνίας και διαχείρισης χρώματος, που υποστηρίζεται από τον κεντρικό προμηθευτή προϊόντων χρώματος του ομίλου Flint, το Global Color Center (GCC).
Στόχος της λύσης είναι να εκμηδενίσει τις αποστάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, ώστε μία παραγωγή που πραγματοποιείται σε ένα μέρος του πλανήτη να είναι εξασφαλισμένα όμοια με την ίδια παραγωγή που συμβαίνει χιλιόμετρα μακριά.
Η λύση VIVO ColourCloud χρησιμοποιεί τη συσκευή eXact για τη δημιουργία μιας online βάσης δεδομένων από χιλιάδες εγκεκριμένα και δοκιμασμένα χρώματα. Οι χρήστες επωφελούνται από τη δυνατότητα εύκολης αναζήτησης και λήψης αρχείων CxF, DigiSwatches και μελανιών από τη βάση δεδομένων ώστε να μπορούν να αναπαράγουν σωστά τα χρώματα στις εργασίες που αναλαμβάνουν για πελάτες που δραστηριοποιούνται σε όλο τον κόσμο.
Με τον τρόπο αυτό για παράδειγμα, μία συσκευασία που έχει τυπωθεί στην Ελλάδα για λογαριασμό μιας πολυεθνικής, δεν θα διαφέρει από μία αντίστοιχη που έχει τυπωθεί σε άλλη χώρα για τον ίδιο πελάτη.