Η Adobe Systems ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι αγοράζει την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Magento Commerce, έναντι 1,68 δισ. δολαρίων.
Με τη Magento να είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα εμπορίου στον κόσμο και την Adobe να είναι ο κυρίαρχος στην αγορά των προϊόντων σχεδιασμού, οι δύο εταιρείες στο εξής θα μπορούν να προσφέρουν από κοινού τις υπηρεσίες τους, είτε πρόκειται για B2B είτε για B2C λύσεις.
Η Magento, που εδρεύει στην Καλιφόρνια, προσφέρει λογισμικό για την κατασκευή και λειτουργία διαδικτυακών καταστημάτων, τη διαχείριση online αγορών και την αποστολή των προϊόντων. Βοηθά επίσης τους εμπόρους να πωλούν προϊόντα μέσω διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα και ανταγωνίζεται την Shopify Inc.
Οι σημερινοί πελάτες της Magento περιλαμβάνουν μάρκες όπως Canon, Paul Smith και Rosetta Stone. Ήδη η Adobe και η Magento μοιράζονται κοινούς πελάτες συμπεριλαμβανομένης της Coca-Cola, της Warner Music Group και της Nestlé.
Η εξαγορά αναμένεται να κλείσει στο τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους της Adobe, υπό την επιφύλαξη κανονιστικών εγκρίσεων και άλλων συνήθων όρων.