Έρευνα της Roland DG σε 1500+ καταναλωτές σε όλο το ΗΒ και επιλεγμένες χώρες της Ευρώπης όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία, έδειξε πως οι καταναλωτές αποφεύγουν καταστήματα με κακοσυντηρημένες βιτρίνες & επιγραφές!
Ξεθωριασμένα χρώματα, κακοσχεδιασμένες επιγραφές και βρόμικα παράθυρα μειώνουν την επισκεψιμότητα στα καταστήματα και δημιουργούν αρνητικές εντυπώσεις στους καταναλωτές για την περιοχή.
Η μελέτη που διεξήγαγε η Roland DG αποκάλυψε ότι πάνω από το ένα τρίτο (35%) των αγοραστών αποφεύγουν να εισέρχονται σε καταστήματα με κακοσυντηρημένες βιτρίνες και το ένα τρίτο (29%) είναι λιγότερο πιθανό να ξοδέψει χρήματα σε αυτά.
Τα συνολικά ευρήματα από τη μελέτη υποδεικνύουν ότι ορισμένα τμήματα των εμπορικών δρόμων χρειάζονται ένα σημαντικό λίφτινγκ εάν θέλουν τα καταστήματα να καταγράψουν ανάκαμψη μετά τον COVID-19.
Τα τρία τέταρτα (75%) των 1.531 καταναλωτών που συμμετείχαν στη δημοσκόπηση είπαν επίσης πως τουλάχιστον ένα στα πέντε καταστήματα στην τοπική τους αγορά είχαν κακοδιατηρημένη πρόσοψη. Ένα παρόμοιο ποσοστό (76%) είπε πως είδε μηδενική βελτίωση στο πρόβλημα τα τελευταία τρία χρόνια και ένιωθε ότι η κατάσταση έχει επιδεινωθεί.
Τα καταστήματα μηχανολογικού εξοπλισμού επισημάνθηκαν ως οι χειρότεροι εκπρόσωποι των κακοσυντηρημένων προσόψεων, με σχεδόν το ένα τρίτο (31%) των αγοραστών να συμφωνούν ότι είχαν συνήθως τη χειρότερη σήμανση.
Τα αποτελέσματα όμως έδειξαν πως ότι ο αντίκτυπος των βιτρινών χαμηλής ποιότητας είναι βαθύτερος και δεν επηρεάζει μόνο τις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα. Το 72% πιστεύει ότι οι βιτρίνες χαμηλής ποιότητας κάνουν μια περιοχή να μοιάζει ανασφαλής και οκτώ στους δέκα συμφωνούν ότι την κάνει λιγότερο επιθυμητή για να ζεις.
Η μελέτη διεξήχθη από την Roland DG ως μέρος μιας συνολικής εκστρατείας για την προώθηση της αξίας των καλύτερων βιτρινών στην οικονομία και την κοινωνία. Μάλιστα, για να υποστηρίξει την εκστρατεία της αυτή, η Roland DG παρείχε εξωτερικές αλλαγές για το Yum Yum's Café στο Μάντσεστερ, το κατάστημα λιανικής Rak Uniforms στο Μπέρμιγχαμ και το φιλανθρωπικό κατάστημα El Desvan στο Αλικάντε της Ισπανίας. Οι ανακαινίσεις περιλαμβάνουν νέα επωνυμία, νέα επιγραφή και νέα αυτοκόλλητα βιτρίνας που δημιουργήθηκαν και τοποθετήθηκαν από πελάτες της Roland DG, καθώς και εργασίες βαφής εξωτερικών χώρων.
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως την επόμενη μέρα μετά την ανακαίνιση της βιτρίνας της Rak Uniforms, και σε σύγκριση με την ίδια ημέρα το 2021 έναντι του 2022, τα έσοδα με κάρτα αυξήθηκαν κατά 83%, ο αριθμός των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 14% και το μέσο ποσό πώλησης αυξήθηκε κατά 54%!
Ο Stephen Davis, EMEA Διευθυντής Marketing της Roland DG δήλωσε σχετικά με την πρωτοβουλία: «Οι λιανοπωλητές είναι η ψυχή της οικονομίας μας. Ελπίζουμε η μικρή συνεισφορά μας στον έξυπνο σχεδιασμό των βιτρινών και των πινακίδων σήμανσης θα εμπνεύσει και άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμα και να βοηθήσουν να κερδίσουν πίσω τους καταναλωτές μετά από δύο τιμωρητικά χρόνια (λόγω covid)».